Kızlar biraz bilgi verir misiniz..sadece 3 gün kuralı ve ilk gün 1 çay kaşığı 2.gün tatlı kaşığı 3.gğn yemek kaşığı olarak verilmeli bunu biliyorum. Ne ile nasıl başlanmalı. Mesela kabak ile başlasam günde kaç kez vermeliyim? 1 çay kaşığı 1 kez mi vermeliyim güne yayarak mı? Hergün ayrı ayrı mı püre yapmalıyım? Vs vs çok endişeliyim bu konuda yapabilir miyim diye açıkçası.. Biraz açıklayıcı anlatabilir misiniz?