25 günlük bebeğime biogaia gaz damlası aldik 3 gündür günde bir kez aynı saatlerde 5 damla veriyorum sizler nasıl kullanıyorsunuz arkadaşım sabah akşam ver ben öyle verdim etksii olmaz yoksa filan diyor da damlanın kullanım şekli böyleymiş prospektusunds öyle yazıyor siz nasıl kullanıyorsunuz bebeklerin rahatlaması için. Oğlum uyanık olduğu her an ağlıyor gazı çıksa bile huysuzlugu var çok fazla sakin durduğu etrafı izlediği olmuyor ya emerek sakinlesiyor yada sallanıp uyuyarak gece uykusunu geçtim gündüzde çok fazla uyumuyor sürekli yanında olmami sallamami emzirmemi filan istiyor :(