Kızlar adetim gelince sütümde azalma oluyor. Bebeğim çok ağladı doymadığı için düşündüm az önce memeyi çok teklif ettim ağlamaktan almadı yoruldu uyudu. Biraz doldu şimdi sütüm. Sorum şu adet geldiğinde sizde de azalma oluyor mu ? Oluyorsa adetim geldiğinde şunu yapardım veya şunu yerdim sütüm çoğalırdı gibi yardım eder misiniz ?