1prens1prensesannesii Kızlar sizin de öyle mi. 4.5 aylık oğlum kalın da giydirsem ince de giyse kulağı ve yüzü soğuk niye böyle acaba?
Deletedmom348 1prens1prensesannesii Doktor bana burun ve enseden anlarız demişti canım. Vücut ısısı 34.5 dan aşağı olursa bilgim olsun diye de ekledi.
Busu Muhammedyusuf bebeklerin üsüdükleri enseden belli oluyormus kulak burun yüz soğuması normal üşümüyorlar
Zeynommgamze Benimde kızım 4 buçuk aylk yanakları hep soğuk önce bende üşüyor diye korktum sonra elimi koynuna geçirdim baktım koynu sırtı sıcak bıraktım
1prens1prensesannesii Deletedmom348 genelde 35 36 felan çıkıyor koltuk altı ölçüuorum. Ama o sıcaklarda bile kulakları ve yüzü soğuktu ama ense ve karnı sıcak
Deletedmom348 1prens1prensesannesii Burnuna da bakın canım. Bu arada mevsim geçişi de etkiliyor. Terleyip soğumasın önemli olan bu canım. 36-37 arası da gayet normal🥰