ozgcobaan Selam hanımlar🙋🏼♀️ 11 günlük bebeğim var. 2 gündür sol gözü çapaklı şiş değil ama. Bugun biraz daha sık çapak var. Anne sütü ile temizledik ama pek işe yaramadı. Tavsiye verebileceğiniz bir yöntem varmıdır? Cuma kontrolümüz var elbet doktora gitmek daha mantıklı ama şu durumlarda sık sık doktora götürme taraftarı değilim. Tavsiyelerinizi bekliyoruz. Bu arada gözünü açabiliyor
Mom095 ozgcobaan çayın demiyle içten dışa doğru tek seferde gazlı bezle sil canım. Benim doktorum önermişti. Günde 4-5 kere yapabilirsin. Aynı dönemlerde bizimde çapaklanma olmuştu geçiyo merak etme 🌸
Keremikoom ozgcobaan bizde aynı şekilde capaklanma ve akma var kontrole götürdüm tıkanıklık var masaj önerdiler
Yenibebek_yenianne ozgcobaan Bizim de oldu canım ben de senin gibi sütle sildim o an geçer gibi oldu sonra yine aynı baktım olacak gibi değil kontrole götürmüştüm söyledim damla yazdı doktor ilk damlada farketti 2 gunde gecirdi.
Yagmur97 Benım benegımdede oyle olmustu annem sey demıştı bilmiyorum ne kadar dogru emzirirken gögüs ucunu bebegın gözüne degınce capaklanma oluyormus emizirken gögüs ucunuz bebegın gozune degmesın
Cllbrvnbrl Benim kızımda da var doktora gttik tıkanıklık varmış yenidoganda normalmiş masaj önerdi onu yapıyoruz ama geçmedi daha 3 aylık olduk
SertapHilal Çaymış bilmem neymiş onları yapma bebeğine daha çok küçük. Benim bebeğimde de oldu yenidoğanlarda normal onların şuan kanalları kapalı olduğu için, göz pınarına serçe parmağınla masaj yap ve her çapaklandığında ıslak bi pamukla sil.
ZehraKurt Benim bebeğimde de olmuştu doktorumuz bir damla vermişti düzenli kullanımda hemen geçmişti. Anne sütüyle geçmemişti bizde.
Sy2019 ozgcobaan göz yaşı kanalları tıkalı oluyor genelde temiz ince bir türbenti yıkayıp ılık olunca gözünü sil masaj yap göz ve burunun baglamdıgı yere
Gamze-S ozgcobaan canım yenidoğan beneklerde genelde göz yaşı kanal tıkanıklığı oluyor benim oğlumda da oldu göz doktoruna da götürdüm ılık çay la devamlı çapaklarını temizle ve masaj yap bi hafta on günde düzeldi bizim
Mrv-_- ozgcobaan gazlı beze biraz serum fizyolojik damlatıp temizleyin, geçmezse tobrex damla kullanabilirsiniz ama muhakkak doktorunuza sorun.
MerveAkty ozgcobaan bizdede vardı çay demi ile sildim masaj yaptım bazen şimdi 2 ay 17 günlük oldu nerdeyse kalmadı 😍 geçici bisey merak etme 💜
Melisasbasi ozgcobaan aynısını 20 gün önce yaşadım hatta sari sari akmaya basladi gozu kapandj komple doktor damla verdi hergun sık dedi korkmaa birdee mutlaka soğumuş çay ile sil cok ise yariyor ama gazli bezle silme tahris oluyo pamukla sil makyaj pamuğu damla direk geçirdi sonrasinda kullanma masaj yap goze dedi suan iyi gayet