Merhaba Hanımlar şey size bir sorum olacaktı benim benim oğlum Henüz daha 9 aylık ama saçları bayağı uzadı yani Fazla güzel bir görüntü olmuyor uzun olduğu için 1 yaşına kadar kesmek diye bir kaide var mı yoksa yoksa hemen kesmelimiyim yani Yani kessem herhangi bir sıkıntı olur mu şimdiden cevaplarınız için teşekkürler güzel anneler