Ssaremm olmaz olur mu adamın iflahını kesiyor valla.. Benim çok fenaydı.. Kantaron yağı iyi geldi bi de madacasol.. Biraz rahatladım.. Ama geçti mi geçmedi.. Hala var.. Emzirmiyorsan daflon diye bi hap var oda iyi geldi bana.. Tabi yine de hap için doktora görünün..