[silindi] Jasmine88 normal bizimki 6 günde bir yapmaya başlamıştı sonra kendiliğinden düzeldi 2 günde bir yapıyor şimdi
Damladerin Jasmine88 arkadasiminda öyle olmustu sorun yoktu ama her bebek bir değil o yüzden ben olsam sağlık ocağına giderdim herkese sağlık ocağına git çok diyorum ama daha kolay diye
Pinkoloji Jasmine88 zeytinyağı icirdin mi? Bizim dotkorumiz sabah akşam 1 çay kaşığı verebilirsin dedi. Bide ılık suda masaj yapıyorsun karnına iyi geliyor çok. Ben bunları yaptıktan sonra kalasını yaptı bugün 4. Gündü bizimkide. Ayrıca karnına normalde de gaz masajı yapabilirsin.
Balannesi Jasmine88 Canım bizim hemen hemen doğdugundan beri öyle🤷🏼♀️ Ben bide mama takviyesi yaptıgım ıcın 5.gün yaptırmaya calısıyorum. Bebegini besledikten sonra kucagına alıp tuvalet pozisyonuna getir bacaklarından tutarak biraz etki gösteriyor
Jasmine88 @[silindi] sadece anne sütü alıyor kabız olmaz diye düşünmüştüm ama yine de endişeleniyor insan inşallah bir an önce bizde normale döneriz
[silindi] Jasmine88 yol kabız olduğunu sanmıyorum. 1 çay kaşığı zeytinyağ içirin isterseniz baya etkili oluyo. Kakası eğer çok sert taş gibiyse o zaman doktorlar kabız diyor. Onun dışında geç kaka yapmak olarak adlandırıyorlar bebeklerin bir kısmı öyle yapıyormuş 6. Aydan sonra düzeliyormuş. Bizimki günde 4 5 kere yapardı bianda 5 6 günde bir yapmaya başladı şimdi 2 günde bir
Jasmine88 İlk def Damladerin ilk defa oldu endişe etmek istemedim doktorumuzda izinde bizde şehir dışındayız kötü denk geldi maalesef önümüzdebayram umarım uzun sürmez bu durum
Jasmine88 [silindi] bizde de kaka düzenliydi günde 2 kere kesin yapardı bu ara böyle oldu bana da sanki geçici bir şeymiş gibi geliyor çok müdahale etmek istemiyorum, kabızlığa kadar gitsinde istemiyorum bakalım bir an önce yapar umarım
Nisanur Canım bana Doğum yaptığım gün hemşire demişti ki her emzirmeden sonra azıcık su ver ki kakasını rahat yapsın demişti bende çok küçük diye vermemiştim bizde kaka sorunsalımızı yeni atlattık geçenlerde aklıma geldi su kaynattım ılıdı verdim oğluma çok şükür kaka yapmaya başladık 🙏🙏🙏🙏🙏
Jasmine88 Nisanur bizim doktorumuz çok sıcak olursa ver demişti zaten bol bol emziriyorum hiç kaka sıkıntımız olmamıştı günde iki kesin yapardı😕
Jasmine88 Pinkoloji zeytinyağı 2 gündür çay kaşığıyla veriyorum hala yapmadı. Oğlum gazlı bi bebek olmadı hiç şimdide ıkınma zorlanma yok gibi yine de masajı deneyeceğim
Jasmine88 Balannesi deneyeyim bakalım çocukta huzursuzluk olmayınca sıkıntı yok gibi düşünüyorum çokta ilerletmeden takipteyim
Busraaycbn Jasmine88 bizde de kaka sorunu var eğer huzursuz değilse müdahaleye veya endişeye gerek yok mutlaka yapacaktır. Bizimki hem yapamayıp hem huzursuzdu doktor çok huzursuzsa yeteri kadar beklediğinizde yine de yapamazsa dereceyle yaptırabilirsin, 7-8 gün yapmayan bebeklerim var huzursuz değilse kendi haline bırakın demişti. Aşırı ıkınıp yine de yapamıyorsa doktora götürün yada müdahale edin ki makatta çatlak olmasın diyorlar. İnşallah bu süreci sağlıklı şekilde atlatırız kaka yolu beklemek çok zor 😊
Nurdanhakan Jasmine88 aynı durumdayım. Bir aydır beş günde bir kaka yapıyor oğlum huzursuz veya huysuz değil ama benim psikolojim bozuldu
Prensannesi08 Jasmine88 benim oğlumda 4 aylık bir aylıktan itibaren kaka sorunu başladı denemediğim şey kalmadı geçen doktora gittik osmolak diye bi şurup verdi kakasını sıvılaştırıp kolay çıkması için sadece anne sütüyle besliyorum zaten sıvı ama bi şekilde yapamıyordu şimdi maşşallahı var şu iki gündür