Aslında en büyük sorun uyku saatlerinin düzensiz olması. Yani şöyle ben yeni yeni düzen kurmaya çalışıyorum. Şöyle ki; mesela uyuttum diyelim akşam 10 da. En geç 11 de uyanıyor. Ya da maksimum 12 de mamasınıda versem uyanmak kalkmak istiyor. Gece saat başı neredeyse ağlıyor uyumuyor geceleri ondan sonrada öğlen 11-12 de kalkıyor. Ama şu 3 gündür en geç 11 de yatırdım tabi sallayarak. 3 gecedir 9 buçukta kalkıyordu. Ama şöyle bi sorun var benim yatak odamda çocuğun hamağı vardı onda yatırıyordum. Gece mızmızlanınca sallıyorduk. Ve sanırım hamakta sallamaya fena alıştı o yüzden ayağımda sallayıp beşiğine koyduktan 1 saat sonra falan uyanıyor sağa sola dönüp. Çünkü sallama olayı yok ya hamak gibi o yüzden. Sanırım sebep budur diye düşünüyorum. Ama en çok istediğim geceleri uyanıp ağlamasın. Bunu neredeyse saat başı yapıyor. Halbuki mama saatleri içinde alarmımı kuruyorum o ağlamadan istemeden tutuyorum ama yok yok başaramadım 😫😫