Kadriye89 Kızlar merhaba, bebeğim kabız ve az az yapıyor. yaparken çok zorlanıyor ağlıyor. Demir ilacındandır diye 4 gündür vermiyorum ama aynıyız. Napabilirim, öneriniz var mı ?
Gayenur12 Kadriye89 zeytinyağı kat eğer mama yiyorsa bir kaşık zeytin yağı kat her manasına etmiyorsa Bi kaşık ağzına zeytin yağı ver
614408eoa Ne kadrlık bbeginiz 6 ayndan büyk se kayısı ve armut dilimi kaynatın suyundan mamasına katn yda meyve suyu gbi icirin bunu günde bikac kere yapın kakasını yapıyor yada poposuna zeytnyagı ile kulak cubugnla uyarın yine cay kasıgı hakıki zeytn yagı icirin cay kasıgı ama günde bi kac sefer baktn hicbiri olmuyo doktrnu ara yada git fitil verir olar cözülür hemen