6 ayına girmiş üzere bebegim desteksiz uyordj saati gelince besigine koyar öyle uyurdu şimdi iki dışı çıkıyor ve uymak için destek istiyor sallamak istemiyorum direniyorum kucakta pis pislanmak istiyor yarim saat sonra da uyanıyor ah bir haftadir bahvetti ağlıyor uykuya dalamiyor siz neler yaptiniz