Sinem2 Meltemgunturkun 1 numarada Bebelac mi kullaniyodunuz? 2 numaraya geçmelisiniz ama 2 numara çok fazla köpüruyor ve zor çözünuyor 1e göre.
Sinem2 Meltemgunturkun anladım, 1 numarası fena değildi ama 2 numarayı hiç beğenmedim değiştirdim sonunda. İnşaallah size iyi gelir
Deletedmom348 Meltemgunturkun Geçebilirsin canım bende elimdekini bitirdim tam o kadarlıkken 2 ye geçtim