Bebeğim 2 ay 20 günlük.20 günlükken gaz problemi başlamıştı bir ay sonra azaldı bende rahatlamıştım. Ama son üç gündür geceleri 4ten sonra uyanıyor ıkınıyor ağlıyor. Maflor damla kullanıyorum üç gündür de. Anlamadım acaba maflor mu sebep oldu yoksa üşüttü mü acaba