Hamileliğimin son ayında sol kalça ile bel arasında kalan yerde bı ağrı başlamıştı doğum yaklaştığı için diye düşünüyordum sol bacağımın üstüne yuklenemiyorum mesela merdiven çıkamıyorum doğumdan sonra hala geçmedi yaşayan var mı geçiyor mu acaba yoksa başka bişey olabilir mi bu fıtık gibi ?