Merhaba hanımlar, bana da 4. 5 aylıkken başlıyalım demiştidoktorumuz ama ben emziriyorum diye başlamadım 🤷🏻♀️ çünkü sindirim sistemleri tam oturmamış daha sadece emmeyi biliyor damağında bişeyleri çevirip de yutmayı bilmiyo ki çocuk 🤔 hem (6.250 kiloydu 4.ayında şimdi 5.5 aylık 7.250 kilo) çok da zayıf değil bence..
Yani ben öyle düşündüm başlamadım..
Şimdilerde 5.5 ay oldu yeni yeni tadımlara başladık.
Önce yoğurt verdim sonra kabak haşladım ezdim verdim sonra patates havuç falan.. ama yoğurdu bile pütürlüyse dilinden atmaya çalışıyo kabağı havucu falan süzgeçten geçirip pütürsüz bi halde vermeye çalışıyorum ama diline bişey deydiği an öğürmeye başlıyor 🤷🏻♀️ ne yapcağımı şaşırdım