havos Seray123 canım doğumdan sonra çok sorun yaşadım doktorum krem vermişti şu an iyiyim ameliyatsız atlattık krem kullandın mı
SultanAnne Seray123 haftaya ptesi randevum var🤦🏻♀️ İlk Doğumumdan sonra oldu, 2.ci doğumumda daha kötü ve dayanılmaz bi hal aldı🤦🏻♀️ Bakalım doktor nasıl bi tedavi verecek🤷🏻♀️
havos Seray123 evde olmadığım için krem ismini hatırlamıyorum ama kadın doğum doktoru yani doğumumu yaptığım doktora sormuştum o yazmıştı ama kremin yanı sıra sıcak suya çok oturdum doktorunuza danışabilirsin istersen hiç sorunum kalmadı benim