Anne13 Bebeğim 9 aylık bazen eli ayağı çok sıcak oluyor. Ateşi var Mİ diye baktım vücut ateşi normal ama eli ayağı neden okadar sıcak oluyor anlamadım. Fikri olan annelerimiz cevap verirse sevinirim