Sevdanurr Benim bebeğimde gece uyumaz gündüz uyurdu gece gündüz farkını öğrenmedikleri için. Benim bebeğim 4. Ayında öğrendi geceyi gündüzü. Gece uyurdu 2 saat aralıklarla uyanırdı emzirip yatırırdım tekrar. Zaten çok uyuması iyi değil sizin bebeğinizin. 40’ı çıkana kadar sarılık riski olduğu için 2 saatte 1 uyanıp anne sütü yada anne sütü yoksa formül mama almalı.