Kızlar 6. Aylık bebegim 3 gün önce yüksek ateşten acile götürdüm kulak enfeksiyonu olmuş antibiyotik başladık ateşi 3 günün sonunda düştü bugün de 6. Ay aşısı var tam iyileşmeden 6. Ay aşısını olmasının sakıncası olur mu sizce doktora danışacağım fakat başına gelen varsa bilgi almak istedim.