BalarisiYusra şuan 9 aylık sayılır 6 gün kaldı ama 5 aylık olana kadar pek güldüğünü görmedim 8den sonra coştu hatta ilk eşime gülüyordu bende bu çocuk beni sevmiyo diye çok ağladım😂😂 gözlerinide ilk başta kontrol edemiyordu 3 aylık olmaya yakın düzeldi uyurken yarım gözle uyuyordu gözler bi şaşı oluyordu bi yanlara ayrılıyordu🙈 ama göz kasları doğumdan sonra geliştiği içinmiş yani bide tam 36 haftalık doğdu oğlum sakin olun gececektir benim eşimin teyzesinin kızı var yapay otizm tanısı kondu ben o yüzden garipsemiştim gözlerini yukarı kaldırarak bakmasını ama geçti gitti çok şükür birde pandemiden evdençıkmıyorduk bir kaç yaşıt çocuk da görünce sonra normal geldi bana rahatlamıştım 😊