Oozzee
Arkadaşlar iyi geceler. 17 gün önce doğum yaptım. Dün doktor kontrolünde doktorum korse kullanmamın karnımın toparlanmasına yardımcı olacağını söyledi. Ben de eve gelince taktım ama taktıktan sonra acayip gaz problemi yaşadım. Benim gibi bunu yaşayan var mı aranızda? Gaz yapacak bi yiyecek de yemedim ki hiç🤷🏻♀️