Prens_annesi170620 Kızlar sanırım sma bize gaz yapıyor tuvalet sorunumuz yok ama fena gaz var 3 aylık 13 günlük bebeğim geceleri gaz sancısı dan uyanıyor böyle değildi Yeni oldu napicam bilmiyorum önerileriniz var mı
Sahra0705 Prens_annesi170620 canım çok gazlı bir mama benim kızımın bağırsakları doldu Mamayla hastene götürdüm lavma yaptılar şimdi hipp combiotic kullanıyorum çok şükür hergün tuvaletini yapıyor gazını da çıkarıyor tavsiye ederim
Busy34 Ben kullanıyorum hiçte gaz sorunu yaşamadım neredeyse her bebekte farklı oluyor demekki çünkü gaz yapmayan hafif bir mama