Canparcam_ amann canım yaa bende öyle panık olmuştumm ya bızde çok şükür bıraz tek dozla geçen atesle atlattık rahattı vurulma anı daha sıkıntıöıydı yanı o canı yanması ağlaması her bebek bır olmuyor işte sakin kalmaya calış lütfen bende cok panıktım ama yenıyorum yenmek zorundayım annemi felan yolladım eve Allah sağlık versın evlatlarımızı sağlıkla sınamasın Allah ama olacak seyler bunlar atesi olcak etcek vucudununda direnç kazanması lazım bıraz 37 olunca soy odayı serınlet bıraz baktın hala artıyor 37,8 38 oluyo öyle ver yanı benm gitriğim doktorda sağlık ocafı hemşiresi de böyle söyledi