Deletedmom501 Elif3753 hadi ya tüh çok kötü Bi hastalık bu ya bende 4 5 gündür şüpheleniyorum. Boğaz kuruluğu yla başladı boğar gibi sonra işte boğazımda tozlar birikir gibi oldu2 günde öyle çektim biraz böyle halsizlik var.. Nasıl Bi test yaparlar gitsem
boncukhaniminannesi H_e_y_o evet emzirdim çünkü ben hastanede tedavi gördüm çocuk doktoru ve enfeksiyon doktoru emzirebilecegimi söyledi Allah’a çok şükür birşey olmadı . Allah’a emanet yaşıyoruz zaten
H_e_y_o boncukhaniminannesi hangi ilacti acaba sanriim benm cigerlere iniyor oksuruk artti kullanmam gerekecek
momyshark1 Guler100 anneme benden bulasti aritmi ve hipertansiyonu var bizede aynisj dendi ilk gun 8 8 16 diger gunler 3 3 6 cok agir geldi
boncukhaniminannesi H_e_y_o azitro plaquenil ve mide koruyucu kullandım canım inşallah gerekmez çok geçmiş olsun
Elif3753 H_e_y_o canım benim ciğerim zatureye dönmüştü ama oksuruk yoktu. Belki senin de ciğere inmemistir demem o ki illa ciğere inince oksuruk olacak diye bisi yok ki
meva_kus H_e_y_o merhaba bende bugun kovid olduğumu öğrendim. Pazartesi boğaz ağrım vardı dün halsizlik sırt ağrısı ve bel ağrısı vardı bugun azaldı öksürük nefes darlığı yok. Haberleşelim mi? İlaç kullanmayı düşünüyo musun
H_e_y_o meva_kus ben kötü geçiriyorum canm allah sifa versin sana da. Aksm ilac kullanmaya basladm bebegimi emzirmiyorum . Iki saattr ağlıyor ksuuyor sesi de gitti yavrumun. Bu illetten nasil kurtulcaz canm cok skkn.
LeylaOlcay H_e_y_o sabırlı ol inşallah tez zamanda iyi olursun bebekler taşıyıcı zaten kronik bir rahatsızlığı yoksa inşallah bulaşmaz yavrularımıza 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Papatyasevdalisi H_e_y_o beslenmene dikkat et bol.su ic sogan sarmisak ye Allahin izniyle gecer bende gecirdim hamd olsn ilac falan kullanmadim
funny34 Guler100 allah şifa versin. Doğal yöntem udi hindi yağı bircok hastalığa şifası varmış , araştırıp bunu kullanman daha iyi olur