H_e_y_o çok geçmiş olsun,eşim pozitifti ve doktor sütümden gunde bir fincan kadar eşimin içmesini istedi,sağıyordum soğutup iciyordu yapabilirseniz siz de sütünüzden içebilirsiniz,bebeği bol bol emzirin tez zamanda iz bırakmayacak dermanlar diliyorum 💚