Esdoel ya aslında bnm dişlerimde geç çıkmış ama ilk çocuğum heycanlanıyorum yoksa kafaya takmıyorum doktorumuz kemik gelişimi çok çok iyi 1 yaşında dişi olmayan bebekler var çok normal dedi tabi bu bnm heycanımı dahada arttırdı birden çıkıverecek heralde çünkü 0 belirti herşeyi ağzına sokuyo ama hep öyleydi salyası falanda yok artık 🙈