Bebeğimin cigerlerine zeytinyağı kaçtığı için 5 gün yoğun bakımda yattıktan sonra pazartesi günü eve çıktık beş gün daha evden devam edeceğiz ilaçlara hava makinesi alıp üç tane ilacı hava olarak verip zimaksi antibiyotik olarak veriyoruz. Ancak iki gündür akşam üstü ateşi 37.8e kadar çıkıyor. İlaçların yan etkilerini okudum ateş yazmıyor. Hastanede de hava veriyorduk ventolin özellikle veriyorduk onu biliyorum diğerlerini bilmiyorum. Bunlardan kullanan var mı ciğerleri açılsın diye vermiş hepsi bronşit ilacı. Tekrar hastaneye gidip doktora sormaya korkuyorum yatırır diye