Deletedmom_6 merhaba, hayırlı olsun ek gıda eğlenceli bir süreç bazen inişler çıkışlar olsa da ❤️
ben kabakla başlamıştım yanlış hatırlamıyorsam. 3 gün buharda pişmiş, çatalla ezilmiş, içine bir iki damla zeytinyağı koyulmuş kabak verdim. Ben doktor sözü dinledim çoğu anne öyle yapmıyor biliyorum ama anne sütünü çok çok icmesi benim için daha kıymetliydi. O yüzden bir çay kaşığı kabak püresi verdim. Tek bir öğün verdim. Alerji tespiti yapabilmek için. 7. Ayın ortalarına kadar tadımlar sürüyor 3er günden. Mevsim sebzeleriyle başladık kabak,havuç, patates falan. Artık verebileceğim sebze kalmayınca meyve verdim Buharda pişmiş ezilmiş. Hiç blender yapmadım Puturlere alışsın diye. Yumuşak meyvelere zaten pişmeye gerek yok şeftali mesela. Meyveler de bitince yoğurt kefir lor peynir verdim. Onlar da da sorun olmayınca çorba vermeye başladık tarhana yoğurt çorbası falan🙂7. Ay gelince kahvaltı öğünü eklendi 7 ay 20 günlük olunca da artık eline yumuşak sebzeleri veriyordum( cesaretimi anca toplayabildim) parmak gıda dedikleri şekilde. 8 aylık olunca akşam yemeği eklendi 3 öğün yemeğe başladı ama yukarda da yazmıştım benim kız asiri iştahlı bi bebek değil bazen öluyo da ağzını açmıyor bazen yediklerine şaşırıyorum yemek istemiyosa uzatmıyorum o konuda rahatım nasılsa anne sütü veya mama almaya devam ettiği için aç kalmadığına eminim. Siz de rahat olun sonunda gülen biz olacağız 😍😍