Selam kızlar, benim dün öğleden sonra birden iki göğsümde yumuşadı ve kücüldüler. Sütüm gitti sandım ama sağdığım zaman yada elimle sıkınca geliyor. Emzirdikten sonra yan taraflarına acayip bi ağrı giriyor geçiyor ama hala cok yumuşaklar. Bebeğim 43 günlük bu arada. Bu sabahtan itibaren bezlerine dikkat edicem ama yinede üzüldüm aklıma takıldı acaba azaldı mı bebeğim aç mı diye