Kızım 6 ay 4 günlük ek gıdaya geçtik yiyor problem yok fakat geceleri gazdan uyanıyor 1 saat kadar uyumuyor pırt yapıyor arka arkaya rahatlıyor uyuyor ve kaka yapmak içinde 6 da kalkmaya başladı napabilirim bu gaz için alışacakmı yoksa bişeyler kullanmalı mıyım? Sizde de böyle oldumu