RaziyeNu 4 aylık bebek gce beslenmesine ihtiyaç duymaz ki 🤷🏻♀️ Benim doktorum 2 aylıkken itibaren gece kadırmayı bırak kendi acıkınca uyanır zaten dedi ve bıraktım. Şu an gece bir kere besleniyor. Doktorunuza sordunuz mu? Üstelik siz kaldırdığınızda bunu alışkanlık haline getirecek ileride acıkmasa bile uyanacak, mama isteyecek vs. Sağlıklı olduğunu düşünmüyorum