2 ay 12 günlük bebegim ne oldusa 1bucuk aylıktan sonra😏oldu gayet güzel emiyordu uyuyordu simdi uyku problemi olduğu gibi bide emme çıktı uyumadigi icin sütüm yetersiz geldi bende meme+ mana şeklinde ilerledim
biberonla verdim çünkü öyle aglama krizleri geliyorduki mecbur kaldım simdi meme reddi başladı 🤦artık cidden keçilerin ucunu tutamıyorum artık sinirlerim psikolojim çok bozuldu 😭😣 meme yi nasıl yapmam lazım hem neme hem mama uyuyunca geri doluyor sütüm ama oda en fazla 45 dkka uyuyor gecede yetmiyor napicam ben böyle şimdi den teşekkür ederim ❤️