serenay99 benim bebeğim 3 aylıktı burunları tikaliydi başı dik vaziyette uyurken bir damlacik serum fizyolojik damlattim bir anda uyandı morardı nefes alamadi dakikalarca çığlık attım ellerimde oluyordu bebeğim ağzı köpürdü annemle aynı apartmandaydik Allah’tan o çıktı ters çevirip sirtina vurduk ama kendine gelemiyordu son anda kendine geldi ama omrumde o gün bağırıp agladigim kadar hiç aglamamisimdir… Çok küçük bebeğiniz çok dikkatli damlatın ve bence o temizleme yöntemini daha çok küçük olduğu için uygulamayın uyanıkken başını hafif dikip damlasını damlatın o kadar diğer türlü çok tehlikeli benim canımdan can gidiyordu ellerimde ölüyordu psikolojim bozuldu