Aselderen benimki de aynı yaşta başla naparsanız yapın kucaga asla alıştırmayın evet başta mükemmel bi duygu ama sonradan pişman oluyor insan ben bir haftadır banyo yapamıyorum sürekli yanında istiyor beni mızmızlanıyor daha beter olmadan önlem alıcam