ealimother merhaba🥰 kızım 20 aylık. Sizin bebeğinizin aylarındayken, hatta daha da küçükken resimleri çok olan hikaye kitaplarıma bakmayı çok seviyordu. Sabah uyanınca hemen kitaplar getirip önüme koyuyordu. Hayvanların hepsini bu şekilde öğrendi. Bir de bol bol konuştum doğduğundan beri. Şuan her kelimeyi kendi dilince söylüyor, ne desem anlıyor. Rahatlıkla anlaşabiliyoruz. Yemek yiyeceği zamanlar yemek istediği şeyi söylüyor. Yiyor mu? Pek değil ama olsun. Bol bol konuşarak, hayvanlarım isimlerini söyleyip seslendirerek, harfleri söyleyerek, her yaptığınızı anlatarak konuşmasına destek olabilirsiniz🥰