Fiona benim alından vardı. Çocuğum ağlıyor gözleri kan çanağı falan kafası falan sıcak ölçüyorum,36.5 37.. neyse en son dayanamadık gittik hastaneye (bunun 2gjn öncesi de var ağlıyor sürekli ) bı ölçtü kulaktan 39 😔😔 o an kendime okadar kızdım ki 😔 oyuzden alından ölçer almayın.