Merhaba arkadaşlar 6 ay önce normal dogum yaptım ve bebeğimi emziriyorum emzirme sürecinde adet olmadım 5 ay boyunca geçen ay 24 unde adet olmuştum bu ay 5 gün geçti olmadım. Aranizda böyle düzensizlik yaşıyan oldu mu normal mi ? Yanı hamile olmadığıma eminim ama adet olmadıkça biraz endişe etmeye basladim sizce test yapmalimiyim yoksa beklemeliyim