Gzde07 bazen yerli yersiz oğlum elini kulağına götürüp kasıyordu uzun zamandır bugün hastaneye gittik doktor enfeksiyon olsaydi ateslenir huysuzlanir ishal olurdu dedi bunların hiç biri yoksa kulak kiridir dedi baktı kulak kiriymis. Vücudun kendi ürettiği kulak kiri hiç bir zararı olmaz kaşınır sadece dedi damla verdi çok kasindiginda damlatmam için. Oğlumun kulağı cok akıyor dediğimde eğer enfeksiyonsa beyaz akar kulak kiriyse sarı akar demişti.