Güzel annelerim bebeğim 8 aylık doğduğundan beri mama ile besleniyor ek gıdaya geçince mama içmek istemedi doktorum da mamayı azaltabilirsin dedi şuan günde 2 kere sabah uyanınca ve gece yatarken içiyor onu da zorla içiyor 120 150 cc arası zor bitiyor sorum şu sadece ek gıda veren annelerimiz var mı aramızda nasıl ilerliyor