Kayramirza54 şu zamanda hiç gitmek istemiyorum hastaneye ama oğlum uykuya geçince hemen terliyor kaç kere üzerini değiştiyorum birde yeşil kaka sorunumuz var yaklaşık bir aydır bundan sebeb düşünüyorum götürmeyi
Deletedmom60 Kayramirza54 Şenay Doğan. özel kliniği var çok çok memnunuz bütün doktorlara tek geçerim
MasalsMommy Kayramirza54 Biz adatıp hastanesi Arzu Mercan’a gidiyoruz canım memnunum da. İlgili bir doktor,soruları da çok güzel yeterli bir şekilde cevaplıyor🌺
Kayramirza54 SZA Adatıpa götürmedim hiç onun dışında devlet özel bicok doktora götürdüm teşekkür ederim bilginiz için 👍
Kayramirza54 Deletedmom60 nerde adres acaba birde tahlil vs için çocuk hastenesine yönlendirme yapıyor mu ?
Minelyade Bende doğduğundan beri 3 doktor gezdim senay hanımda kaldım senay doğan ve cok memnunum cok ilgili zorda kalmadıkca ilaç vermez bişey oldugunda hastaneye yönlendiriyor testler öyle yapılıyor
Minelyade Kayramirza54 kan tahlili için geçen özel bi laboratuvar vardı adını hatırlamıyorum orda yaptırabilirainiz dedi ama ben adatıp hastanesinde yaptırıp götürdüm evime daha yakın diye