Eceemm Selam anneler. bebeğim 3 ay 15 günşük 3 ay kontrolüne gittiğimizde doktorumuz herşeyimizin normal oldugunu falat bebeğimin boyunun biraz kısa kaldıgını söyledi. Boyu 58 cm. Siizin bebişlerin boyu kaç. Ay ına göre normal mi ?
DBaybars Eceemm Benim kızım doğduğunda 58cm di. Şuan sizin bebeğinizle aynı ayı, geçen ay 60cmdi şuan kaç bilmiyorum. Normal geldi bana sizinki, bebeğiniz kız mi?
Melindam Eceemm 57. 5 Cmdi Kızım 49 cm Doğmuştu. İlk 3 Ay Ayda 3 Cm Uzamaları Gerekiyor. Banada Geride Kalmış Dedi Doktor Ama Normal Olarak uzamjş Kızım
DBaybars Emircik Çokkk pardon yanlışlık olmuş 51 cm yazacaktım 🙏. Son hali 58cmdi. Kafam çok dolu olduğundan
mirayilknurtolga Eceemm 51 cm doğdu 3 ay kontrolünde 63 cmdi. Boya gitmişti ama kilo çok almıyordu. 5ay kontrolünde 68cm ama kilosu artmıştı. Doğum boyu kaçtı? Belki bu ay kiloya gitmiştir. Toparlar bence. Ya da minyon olur. Mini mini ne güzel 🌼🧡
Eceemm mirayilknurtolga dogdugunda 52 cm di 3 ay 58 oldu kilosu en son 5850 ydi. Babasıda bende uzunuz aslında
Cennet1212 Eceemm Boyu gayet güzel ah keşke benimkide o aylarda o boyda olsaydı benim kızım 33 cm doğdu şimdi 1 Yaşında 68 cm düşünün yani bende kısayim biraz banada çekti
Eceemm Cennet1212 saglıklı olsunlarda basket falan uzarlar zamank geldiğinde doktpr öle bi kısa kalmıs dediki tuhaf oldumm🤦🏼♀️
hazalinannesi1705 Eceemm 61 cm di 48 cm doğmuştu nomal bence öyle aşırı bir kısalık değil ay ay değişiyor zaten mesela kızım geceb ay 2 cm bu ay 4 cm uzamış ti
eda-hira44 Eceemm benimde kızım 51 cm doğdu şu an 2 ay 17 günlük 63 cm boyu sizinde normal bence boyu
Kubra1991 Eceemm bizimde 2 aylıkken 55 cm di doktor normal dedi zaten 46 cm cik doydu oğlum bende kısamı diye düşünüyordum ama normal dedi
Zeynepsarem Eceemm 3 ay 1 günlüğüz.doğdugunda 53 cm di şimdi 65 cm olmuşuz.kilosu boyuna gidiyor benim kızın 6.100 kg su da.
Nrglkrm 3 ay 9 günlük şuan doğumda 50 cm 3540dı, şimdi 66 cm 8300 anne sütüyle besleniyor sadece zaten yoksa obez olurdu dedi doktor 😬