OOglum ona birşey öğretmeye değil de oyun oynatmaya çalısın. Konsantrasyonu oldukça kısa olacaktır ki bu normal, fazla beklentiye girmeyin. Stres de olmayın, mesela uyandıgında ona günaydın diye şarkılar söyleyin. Her yaptıgınızı söyleyin vey melodiler ekleyin. Basit kelimeleri de tekrarlayın gün içinde. Kitap okuyun mesela sizinle oturup ilgilenmese bile siz okuyun. Ve eğer mümkünse etrafınızda park vs. varsa her gün düzenli çıkartın, hava ne olursa olsun ( çok yağışlı günler hariç ama soguk olsun olmasın az da olsa ) baska cocuklarla iletişim kurmalı, çok fark ediyor çünkü. Cok ısrarcı olmayın ögretmek için, konuskan degilseniz bile konuskan olun ama ona da yer açacak şekilde. 1 ay sonra bir bakmıssınız kelimeleri sıralıyor. 18. aya kadar bekleyin ama takipte kalın. 18-19 ay arası dil gelişiminde fark gözlemlemezseniz dil terapistlerine danısabilirsiniz.