Biirkaç gün önce bir üye bez konusunda Trendyol tarafından dolandırıldım demisti. Ben de benzer olayı yaşayıp bezimizi getirdiklerini söyledim . Ama nasıl olduğunu hatırlamıyorum dedim. Ablam aldığı için ona soracaktım. Sorup ogrendim. Kullanıcı adını bilmiyorum ve bu yüzden buraya yazdım. Umarım buradan görür. Konuyu da bulmadım 🤷
Once tura üzerinde sleppynin numaarsini aramış ve müşteri temsilcisi kamera ile kontrol yapılacağını söylemiş. Eğer eksik olmussa göndereceklerini söylemişler. Göndermişler. Eğer gondermeselerdi iade yapacakmış.