Kızlar varmı başına gelen bebeğim 4aylık biri sevmeye çalıştığında veya eve misafir gelince yada biz gidince ağlama krizlerine giriyor Asya o ortamdan ayrılmadan yada evden misafirler gitmeden sakinleşmiyor ne zaman misafir gidiyor normal haline dönüyor insan içine çıkamıyoruz artık doğduğu günden beri böyle
ne yaparsam düzelir bu durum