Tamamen bebekle alakalı, Aptamil, Aptamil Conformil, Similac, Bebelac denedik hepsi aşırı gaz yaptı bebeğim hep ıkınıp kendini sıkıyordu gazını çıkardığı halde gaz doluydu resmen Bi arkadaşımın tavsiyesi üzerine Bim de satılan bebivita mamasını denedim hiç bir gaz problemimiz kalmadı şuan 4 aylık kilo alımı gelişimi herşey çok normal ilerliyor.