tospikannesii bizden 1 kat fazla giydirmek gerekmiş benimkininde tek fazlalığı üstünde kundağı prematüre olduğu içinde normal bu şekilde doktor dedi ellerine eldiven giydirmeme rağmen elleri buz gibi üşüyor ateşinide ölçüyorum hep 36da tutuyorum kalın olsaydı eğer ateşi yükselirdi terlerdi isilik çıkarırdı diye düşünüyorum