İyi akşamlar herkese 8 aylık kızım var ve yaklaşık 7 aydır sütüm yok. Göğüs uçlarım yara olup koptuğu için iyileşene kadar emziremedim bu sürede sağdım ama sanırım pompa manüel olduğu için sütüm kesildi. Bebeğim memeyi almıyor sizce elektrikli pompa ile sağsam sütüm gelir mi yaşayan var mı acaba