Bebeğim 3 aylık, yaklaşık 1,5 aydır kaka sorunu var. 10güne kadar kaka yapmadığı oldu defalarca. Bugüne kadar 2 defa fitil verdik. Kesinlikle rahat ol, bebek sadece ıkınmak istemiyor, kendin gibi düşünme. Sadece anne sütüyle beslenen bebeklerin 2 haftaya kadar kaka yapmaması normal!! Sen stres yaptıkça bebek hissediyor. Biz alıştık, oğlumuz çok beyfendi diyoruz soranlara, şimdi beklentimiz azaldığı için 3-4 günde yapınca herkes mutlu oluyo. Fitil ve hele ki anne sütüyle sırf besleniyorsa ilaç kullanmayın, aksi taktirde ıkınmayı öğrenmeyi geciktiriyor.