Iyi geceler kizlaer ben usuf arasimla dış çıkarma zorluğu içindeyiz.üst cikacak gibi aglayarak uyandı dun gunduz 10 dk yatıp bi bakıyorum kafayi kaldırmış bakıyor calpol verdim dis jel aldi eşim de..surdum hafifletti gibi aniden gece uyanıp aglayinca icim gdiyor. :(( babaya duskun oldu bide uyurken ayakta omzu koyup dalıyor. Kollarim kopuyor zorluğu var.duzensizlik basladi ciksa rahat etsek diyorum heppp.uykusu alamadan uyaninca oynuyo alıyorum yorulup uyutmak için. Dakika da uyanisi beni yordu
😪😪😪🙄