SGB Merhaba 4 aylık bebeğim emerken ilk bir iki dakikadan sonra kendini geriye atıyor ağlıyor ve bunu tekrar ediyor. Sebebi ne olabilir?
TutuKelesh SGB yenidoğanlarda gaz olduğu için yaparlar, ama bu dönemlerde süt az geldiği ve ya hiç gelmediği için yapar. Benim bebek de sol göğsümde emerken öyle yapıyor, sağ memeye alınca içiyor rahat. Ve sol memem sağdan çok küçük süt az olduğu için
SrcAndMom SGB bizdede aynı sorun var sürekli göğüs değiştiriyorum bi sağ bi sol …bi süre sonra pes edip emiyor
arzu3553 SGB Benim kızımda 4 aylık 1 haftadır yapıyorum takip ettiğim kadarıyla çok fazla uykusu geldiğinde böyle yapıyor bende piş pişleyerek emziriyorum öyle uyuyup rahatlıyor
meleklerim22 Atak haftasında canm. Benimkide öyleydi. Uzanıp vermeyı dene göğsünü.eline ya da bı çıngırak al izleyip emsin
Nesrin54 Benim bebeğim süt fışkırarak geldiğinde ve gazı oldugunda böyle yapıyor Emzirme arasında gaz cıkarıp, devam ediyoruz
EbSaYus Oğlumda 3 ay 24 günlük son 1 haftadır aynı şeyleri bizde yaşıyoruz atak döneminden sanırım sütüm az değil biraz tutup kendini arkaya atıp gerilerek ağlıyo istemiyor öyle yapınca gaz çıkartmaya çalışıyorum varsa çıkıyor biraz gezdiriyorum sankinleştirip diğer göğsümü veriyorum genellikle uykusu olunca daha fazla yapıyor böyle böyle uğraşıyorum yada bazen kucağımda omzumda ileri geri uyutuyorum biraz kendine geliyo 🤷🏻♀️ Ne gıcık şeymiş bu ataklar 🤦🏻♀️
SGB Uyku öncesinde ve sonrasında da oluyor. Benim düşüncem süt azalınca böyle yapması çünkü ilk dakikada emiyor. Meme değişince emiyor sonra yine başlıyor çekilip ağlamaya. Mama da yemiyor ne yapacağım.